Social-app Klup en Hersenstichting geven vitaliteit onder 50-plussers een nieuwe impuls met Vitality Experience

40% PROCENT VAN DE 50-PLUSSERS IS AL 5 JAAR NIET MET EEN NIEUWE SPORT BEGONNEN

Uit nieuw onderzoek van social-app Klup blijkt dat de Nederlandse 50-plusser (40% van Nederland) vitaal ouder worden heel belangrijk vindt, echter geeft 40% procent aan al 5 jaar niet met een nieuwe sport te zijn begonnen. Terwijl deze wens er wel is. De Hersenstichting en de social-app Klup - die op missie is om zoveel mogelijk 50-plussers te verbinden en te inspireren om met elkaar ervaringen te delen - slaan de handen ineen. Samen geven ze vitaliteit onder 50-plussers een impuls door hen nieuwe avontuurlijke en sportieve activiteiten voor zowel het lichaam als de geest te laten proberen. Dit doen ze tijdens de Vitality Experience.

Aan studio ei de vraag om op communicatie te ondersteunen; wat brengen we naar buiten en wanneer. En hoe creëren we een mooie verhaallijn.

Opdrachtgever: Social app Klup

#PRSTRATEGY #COMMUNICATION #RESEARCH

Previous
Previous

Duvel Designer Glas x Franky Sticks